Prosíme rodiče, aby během letních prázdnin ZRUŠILI trvalé příkazy a NEPOSÍLALI peníze na stravování. Provoz bude obnoven v posledním týdnu v měsíci srpnu 2022.
Děkujeme
Žáci, kteří jsou z rozhodnutí KHS v karanténě mají nárok na odebrání stravy.
Výdej pouze do jídlonosičů v době od 11.30 do 11.45 hodin (viz. níže)11.30 – 11.45 jídlonosiče
11.50 – 14.00 žáci + učitelé v prezenční výuce
Prosíme rodiče a žáky, kteří si vyzvedávají obědy do jídlonosičů, aby tuto dobu dodržovali!
Žáci základní školy v Hronově se stravují ve školní jídelně. Dozor zajišťují pedagogičtí pracovníci základní školy.
Dobití kreditu zajišťuje vedoucí školní jídelny p. Sedláčková v určených hodinách. Obědy si žáci vybírají v přízemí budovy 2. stupně základní školy (viz „Návod na obsluhu Kiosku“) nebo přes webové stránky školy. Každý žák má vygenerované přihlašovací údaje a variabilní symbol. Užitím webových stránek školy www.zshronov.cz se žák dostane na objednání nebo na odhlášení stravy. Variabilní symbol a číslo účtu vám umožní zaslat finanční částku kdykoliv, peníze v hotovosti můžete donést do kanceláře školní jídelny jen v určené dny. Pokud jste tyto přihlašovací údaje nebo číslo účtu ztratili, můžete si je vyzvednout v kanceláři školní jídelny.
Objednání nebo zrušení stravy lze z provozních důvodů vždy předchozí den pouze do 10.00 hod.
V případě nemoci nemá žák nárok na dotovaný oběd, a proto je třeba oběd odhlásit. Pouze první den nemoci je možné oběd odebrat.
Výdej jídel do jídlonosičů je každý den od 11.30 do 11.45 hod.
Číslo účtu pro dobíjení kreditu: 107-1390230227/0100 +přidělený variabilní symbol
Přihlášení provedete přiložením bílé plastové identifikační karty k černé krabičce.
Stravu na druhý den je nutno objednat nebo odhlásit do 10.00 hodin!!!
V případě potíží s obsluhou kiosku se obraťte na hospodářku školy, správce budov nebo pedagogické pracovníky školy. Rádi Vám pomůžeme!